Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ιδρύθηκε το 1993 όταν οι βιομηχανίες Επωνύμων Προϊόντων της χώρας αποφάσισαν πως ήταν επιτακτική η ανάγκη ίδρυσης ενός οργάνου εκπροσώπησής τους, το οποίο θα εκφράζει τις απόψεις του κλάδου, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη του υγιούς εμπορίου και της αγοράς της Ελλάδας. Μέλη του Ε.Σ.Β.Ε.Π. είναι βιομηχανίες, οι οποίες παράγουν ή εισάγουν και εμπορεύονται Επώνυμα Προϊόντα (Brands) κυρίως από τον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (Fast Moving Consumer Goods). Σήμερα ο Σύνδεσμος απαριθμεί 37 εταιρείες οι οποίες αποτελούν περίπου το 80% του fmcg κλάδου. Σκοποί του Ε.Σ.Β.Ε.Π. είναι ο συντονισμός ενεργειών σε θέματα προωθήσεως, διαθέσεως και διακινήσεως των παραγόμενων επωνύμων προϊόντων των μελών του, καθώς και η επίλυση των προβλημάτων που τυχόν προκύπτουν, η ανάπτυξη των προϊόντων τους στην αγορά, αλλά και γενικότερα η προστασία των επωνύμων προϊόντων. Αντίστοιχοι με τον ΕΣΒΕΠ σύνδεσμοι λειτουργούν στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ στις Βρυξέλλες εδρεύει ο κεντρικός σύνδεσμος, European Association of Industries of Branded Products. Παράλληλα, ο Ε.Σ.Β.Ε.Π. βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Επιτροπή ECR, μια επιτροπή συνεργασίας μεταξύ λιανεμπορίου και βιομηχανίας, η οποία ξεκίνησε στην Ελλάδα με πρωτοβουλία του Ε.Σ.Β.Ε.Π.
Related Posts
Ο Διχασμός είναι Αδιέξοδος…
Ο Διχασμός είναι Αδιέξοδος...
Η σημερινή Ελλάδα έχει ανάγκη από επενδύσεις και σοβαρές μεταρρυθμίσεις και όχι από παραγωγή διχαστικών λόγων
του Νίκου...
read moreΠυκνά σύννεφα πάνω από την οικονομία
Όσο καθυστερούν οι αξιολογήσεις, τόσο θα εντείνονται η αβεβαιότητα και η κρίση ρευστότητας.
Του Νίκου Καραγεωργίου – Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου...
read moreΤο στοίχημα της επόμενης ημέρας, η Επανεκκίνηση
Το στοίχημα της επόμενης ημέρας, η Επανεκκίνηση
Η πανδημία δημιουργεί τεράστιες προκλήσεις τόσο για την ελληνική οικονομία όσο και για τις...
read moreΠερί «προσεκτικής εγρήγορσης» και οι Μάρκες
Περί «προσεκτικής εγρήγορσης» και οι Μάρκες.
Πρέπει να εξεταστούν σοβαρά οι νέες τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών εντός και εκτός Ελλάδος.
.
Δεν... read moreΌταν κλείνει η πόρτα του μέλλοντος
Όταν κλείνει η πόρτα του μέλλοντος
Του Νίκου Καραγεωργίου – Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων Ενώ σε ένα τετράμηνο κλείνει... read moreΣοβαρές μετεκλογικές οικονομικές προκλήσεις.
Σοβαρές μετεκλογικές οικονομικές προκλήσεις.
Επειδή στη σύγχρονη οικονομία δεν γίνονται θαύματα, ο πιο σταθερός δρόμος για ανάπτυξη είναι αυτός της προσέλκυσης...
read moreΣυνέντευξη Προέδρου ΕΣΒΕΠ στο SBC TV
Συνέντευξη Προέδρου ΕΣΒΕΠ κου Νίκου Καραγεωργίου στο SBC TV, “day2day”(9/1/2019) με τον Ανέστη Ντόκα.
.
https://www.youtube.com/watch?v=Clad1S5BJoQ .Ο κ. Νίκος...
read moreΓια 8η χρονιά χωρίς …φως
Παρά τις διακηρύξεις, στην πράξη η ελληνική οικονομία μονιμοποιείται στην ύφεση, την ανεργία και άρα επιταχύνεται η διαρθρωτική της κατάρρευση.
Ξεκινάω... read moreΟι πωλήσεις ως ζωτική λειτουργία ανάπτυξης
Ρόλος των πωλήσεων είναι να κάνουν αντιληπτό και κατανοητό αυτό που προσφέρουν χωρίς ποτέ να ξεχνούν ότι οι πελάτες είναι... read more
Leave a Reply