Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ιδρύθηκε το 1993 όταν οι βιομηχανίες Επωνύμων Προϊόντων της χώρας αποφάσισαν πως ήταν επιτακτική η ανάγκη ίδρυσης ενός οργάνου εκπροσώπησής τους, το οποίο θα εκφράζει τις απόψεις του κλάδου, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη του υγιούς εμπορίου και της αγοράς της Ελλάδας. Μέλη του Ε.Σ.Β.Ε.Π. είναι βιομηχανίες, οι οποίες παράγουν ή εισάγουν και εμπορεύονται Επώνυμα Προϊόντα (Brands) κυρίως από τον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (Fast Moving Consumer Goods). Σήμερα ο Σύνδεσμος απαριθμεί 37 εταιρείες οι οποίες αποτελούν περίπου το 80% του fmcg κλάδου. Σκοποί του Ε.Σ.Β.Ε.Π. είναι ο συντονισμός ενεργειών σε θέματα προωθήσεως, διαθέσεως και διακινήσεως των παραγόμενων επωνύμων προϊόντων των μελών του, καθώς και η επίλυση των προβλημάτων που τυχόν προκύπτουν, η ανάπτυξη των προϊόντων τους στην αγορά, αλλά και γενικότερα η προστασία των επωνύμων προϊόντων. Αντίστοιχοι με τον ΕΣΒΕΠ σύνδεσμοι λειτουργούν στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ στις Βρυξέλλες εδρεύει ο κεντρικός σύνδεσμος, European Association of Industries of Branded Products. Παράλληλα, ο Ε.Σ.Β.Ε.Π. βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Επιτροπή ECR, μια επιτροπή συνεργασίας μεταξύ λιανεμπορίου και βιομηχανίας, η οποία ξεκίνησε στην Ελλάδα με πρωτοβουλία του Ε.Σ.Β.Ε.Π.
Related Posts
Ζητείται Αξιοπιστία
Η βιομηχανία ανέκαθεν αποτελούσε και αποτελεί το βασικό πυλώνα στήριξης της οικονομίας της χώρας, αυξάνοντας το ΑΕΠ, προσφέροντας θέσεις εργασίας... read more
Interactive Workshop for BRANDS | 28-11-2022
Interactive Workshop for BRANDS | 28-11-2022
Με τον Peter Economides
Ο Σύνδεσμος Brands In Greece – ΕΣΒΕΠ και ο Brand Ambassador του...
read moreΔελτίο Τύπου, Γενική Συνέλευση ΕΣΒΕΠ
Η διεύρυνση συνεργασιών και η παροχή νέων υπηρεσιών στα μέλη του, ο βασικός πυλώνας δράσης του ΕΣΒΕΠ
Εντυπωσιακές ομιλίες και παρουσιάσεις...
read moreΈνα χρόνο μετά
Βαθαίνει η διαρθρωτική και μικροοικονομική κρίση της οικονομίας
Του Νίκου Καραγεωργίου – Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων.
Ένα χρόνο μετά... read more
Το στοίχημα της επόμενης ημέρας, η Επανεκκίνηση
Το στοίχημα της επόμενης ημέρας, η Επανεκκίνηση
Η πανδημία δημιουργεί τεράστιες προκλήσεις τόσο για την ελληνική οικονομία όσο και για τις...
read moreΗ Μάρκα ως κεφάλαιο φήμης της επιχείρησης.
Η Μάρκα ως κεφάλαιο φήμης της επιχείρησης.
Περισσότερο από λογότυπο, σύνθημα και ταυτότητα της εταιρείας, η Μάρκα είναι συντελεστής διαμόρφωσης της...
read moreΔελτίο Τύπου: Σημαντικές επενδύσεις από Εταιρείες Μέλη του ΕΣΒΕΠ
Σχεδόν 500 εκ. ευρώ επενδύουν η Παπαστράτος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και η Barilla Hellas, γεγονός που πιστοποιεί τη...
read moreProduct Safety Awards της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Product Safety Awards της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διοργανώνει τη 2η απονομή του Βραβείου Ασφάλειας Προϊόντων, το οποίο επιβραβεύει εταιρείες... read moreΠραγματοποιήθηκε το Συνέδριο ΕΣΒΕΠ 6-11-2019
.
Οι Καταναλωτές Απαιτούν, Οι Μάρκες Απαντούν
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ: Βιώσιμη Ανάπτυξη – Καινοτομία – Ποιότητα Ζωής
Με μεγάλη... read moreΒραβεία Made In Greece 2017 με την υποστήριξη ΕΣΒΕΠ
.
Υπό την Υποστήριξη του ΕΣΒΕΠ θα πραγματοποιηθεί στις 11 Δεκεμβρίου 2017 η εκδήλωση για τα βραβεία «Made in Greece 2017».
Μέχρι τις 16 Οκτωβρίου 2017 μπορούν... read more
Leave a Reply